Metzeler RACETEC SM

125/75 R 420 NHS TL K1  

Racing

Márka
Metzeler 
Profil
RACETEC SM
Fajta
Első
Méret
125/75 R 420 NHS TL K1
Speciális gumi

K1 Versenyabroncs NHS

Súly
4.8 Kg
Kategória
Racing
Cikkszám:
2542100

Megrendelés

 

 

Rendelésre
58 705   Ft X
58 705 Ft

RACETEC™ SM


NHS azonosítójú versenygumi a professzionális szupermoto versenyzéshez

A Supermoto speciális gumiabroncs a RACETEC ™ termékcsaládban. Ultramodern versenykeverékek és kontúrok a legjobb teljesítmény érdekében az egyenesekben és a sodratokban

Keverékek az első gumikon

  • A RACETEC™ SM összetétele az első és a hátsó gumiabroncson eltérő.
  • Elöl 100% csökkentett porozitású szilícium-dioxid-keveréket használnak. Garantálják a gyors bemelegítést és a legjobb öntisztulást a versenypálya terepszakaszaiban.
  • A RACETEC™ SM abroncsmelegítő nélkül is használható.
  • Az első gumiabroncs megfelelő RACETEC™ SM keverékének kiválasztása két tényezőtől függ: az aszfalt súrlódási együtthatójától (a versenypályától függően akár magas, akár alacsony súrlódási szinttől) és az aszfalt hőmérsékletétől (itt a küszöbérték 25- 30 Celsius fok).

Megjegyzés: K0 = szuperlágy, K1 = puha, K2 = közepes

  • A hőmérsékleti skála az üzemi hőmérsékletre vonatkozik. A keverék kiválasztása a motorkerékpár beállításától és a vezetési stílustól függően változhat. Kérjük, lépjen kapcsolatba kereskedőjével vagy versenyszervizével.

Keverékek a hátsó gumikon

  • A RACETEC™ SM összetétele az első és a hátsó gumiabroncson eltérő.
  • A hátsó kerekeken ezek fokozott hőst
    abilitással rendelkeznek, hogy ellensúlyozzák a vállterület lehetséges túlmelegedését sodródások során.
  • A RACETEC™ SM abroncsmelegítő nélkül is használható.
  • A hátsó gumiabroncs megfelelő keverékének kiválasztása két tényezőtől függ: az aszfalt súrlódási együtthatójától (a versenypályától függően akár magas, akár alacsony súrlódási szinttől) és az aszfalt hőmérsékletétől (itt a küszöbérték 25- 30 Celsius fok).

 

Megjegyzés: K0 = szuperlágy, K1 = puha, K2 = közepes

  • A hőmérsékleti skála az üzemi hőmérsékletre vonatkozik. A keverék kiválasztása a motorkerékpár beállításától és a vezetési stílustól függően változhat. Kérjük, lépjen kapcsolatba kereskedőjével vagy versenyszervizével.

 

Semleges kezelés és pontos vonalválasztás

  • A RACETEC™ SM az egyetlen szupermotoros gumiabroncs, amelynek első és hátsó kereke 0 ° -os acélszalaggal rendelkezik. Különösen könnyű hasított testtel kombinálva ez nagyon könnyű kezelhetőséget és a kiválasztott vonal pontos betartását eredményezi.
  • Az eredmény egy stabil gumiabroncs, amely az erőket nagyon egyenletesen juttatja a talajra.
  • Az első kerék RACETEC™ SM-jére a közepén nagy abroncsátmérő jellemző. Az így kapott széles érintkezési terület nagyobb fékerőt tesz lehetővé, még kanyarokban történő fékezéskor is. A széles oldalfal jó csillapító tulajdonságokkal rendelkezik az off-road szakaszokon, és megakadályozza az aszfalton való csattanást.
  • A hátsó gumiabroncs kontúrja a "Multiple Radius" technológián alapul, amely a hajlásszögtől függően eltérő vezetési magatartást eredményez. Szűkebb sugarat használnak a gumiabroncs közepén (a jobb kezelhetőség érdekében) és a vállakon (a jobb stabilitás érdekében ferde helyzetben).

 

Kiszámítható sodródások

  • A RACETEC™ SM lehetővé teszi a vezető számára, hogy a kanyar minden sarkában a lehető legjobb irányíthatóságot biztosítsa a hátsó keréken. Ez a sodródási folyamat pontos elemzésén alapul, amely három szakaszra osztható:
  • Amikor kanyarba lép, a fékezés és a sebességváltás az összes súlyát az első kerékre helyezi. Míg az első gumiabroncs a lehető legjobban adja át a fékerőt (a 0 ° -os acélszíjnak és a széles érintkezési területnek köszönhetően) és meghatározza a vonalat, a hátsó gumiabroncs szinte teljesen megkönnyebbül. A gumiabroncs kontúrjának keskeny középső területe megkönnyíti a sodródás elindítását
  • A görbe közepén - vezérelt fojtószelep döntött helyzetben - a motorkerékpár súlya egyenletesen oszlik el mindkét kerék között. Ebben az állapotban a hátsó kerék széles kontúrja az adaptált keverékekkel megkönnyíti a vezető számára a sodródás pontos irányítását
  • A kanyar kijáratánál a súly erőteljes gázfelhasználással a hátsó gumiabroncsra tolódik. A sodródás vége és a hátsó gumiabroncs továbbítja a maximális tapadást. Most az oldalfalra van szükség, amely deformációja révén a lehető legnagyobb mértékben hozza az érintkezési területet